grönsaksjord

Åkte på granngården för att köpa grönsaksjord.
Fanns ingen jord på framsidan butiken. Hörde personal som lång bort pratade med en kund men kände att jag inte riktigt ville vänta.
Kom på att jag i ryggan hade ett presentkort på handelsträdgården, så jag åkte dit.
Där visste man inte ens att det fanns ren grönsaksjord. "Köp ekologisk urnjord" fick jag till svar.
Läste på påsen och kände att det inte var rätt. Nää. Jag vill ha min grönsaksjord.
Åkte tillbaka på granngården. Nu var personalen ledig och sa att det fanns grönsaksjord på baksidan, på deras lager. Aha.
Betalade för tre säckar. Väl där fanns typ tre pall med bara grönsaksjord =)! Himlen =)!
 
Kollade kvittot. 79kr/säck.
Men rabatt på 60kr då jag köpte tre.
Dessutom hade jag rabatt på kundkortet!
Kändes ju som hittat!
De ska va granngården =)!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0