höstpyssel

Har äntligen fått tid över att börja med lite höstpyssel.
 
Med inspiration från Pinterest gjorde jag krukor framför kapellet och församlingshemmet.
Blev ganska bra ändå. Jag är ju ingen utbildad florist, så man får ta det för vad det är helt enkelt.
 
   
 
Till husmor gjorde jag en egen krans/stjärna till dörren. Även där inspiration från Pinterest.
 
 
 
De flesta bilderna jag såg på Pin är från usa, alltså använder de växter som jag inte har.
Men jag bytte ut och gjorde en "svensk" tolkning till både krukor och krans/stjärna.
 
Stjärnan är jag nog lite extra stolt över faktiskt =)!
Isabell Hedberg
2017-09-26 @ 21:26:50
URL: http://isabellh.se/

Åh vad höstfint det blir! :D
Hoppas du har en fin kväll :)
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0