sista dagen

Så var ännu en säsong på kyrkan avslutad. Det känns lika tråkigt varje gång faktiskt.
Visst att det bitvis kan kännas segt och att vissa moment är roligare än andra, men detta är ett perfekt jobb för den som gillar att vara utomhus och jobba med kroppen. Passar mej perfekt.
 
Denna säsong blev väl dock inte riktigt som jag hade tänkt mej, rent arbetsinsatsmässigt, men det är väl bara inse att man inte kan styra över alla delar i livet, hur gärna man än försöker.
Tack till min chef för stor förstålse. Tack till kollegor som hjälpt mej lite extra vid min frånvaro.
 
Det känns även lite extra vemod denna gång, då jag inte vet hur det blir nästa säsong.
Trädgårdsmästaren förväntas nämligen fröa av sej och sätta nya ogräs till världen, så det blir nog mer tid hemmavid nästa år =).
Har spånat lite i att ev gå halvtid, men det är lite tidigt att tänka på det än =p.
 
Vi får se vad tiden utvisar. Jag är i alla fall varmt välkommen tillbaka när jag väl känner för det, och bara det känns ju som en fjäder i hatten =).
 
Städat och gjort snyggt tills nästa år =).
 
Tack för denna säsong!
Vi ses absolut igen, så lätt blir ni inte av med mej =p!
Görel
2018-12-01 @ 22:26:12

Kommer sakna dig nästa sommar❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0