blomförslag

Jag fick mitt säsongsjobb tack vare min trädgårdsutbilning. Och nu har mina kunskaper satts på prov.
 
Jag har ritat flera blomförslag och tillsammans kom jag och kollegan överrens om några upplägg och beställde genast blommor.
Det känns jättekonstigt, att mina förslag kommer klä samhällets gator och offentliga platser. När jag jobbat för kyrkan var ju områdena betydligt mindre och inte lika iögonfallande. Känns det som =p.
 
Jag kan ju inte allt, men känner mej än så länge säker på färger och kontraster. Måtte det bli lika fint -och fungera- som det ser ut i huvudet.
 
Det blev genast ett wake up call, när blommorna stod hos blomsterhandlaren och man såg allt framför sej.
Vad har jag ställt till med =)?!
 
Måtte de bli bra!!
 
   
 
fortsättning följer...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0