utediskbänk

Grillvagnen blev en utediskbänk =p!
 
Diskhon, som kommer från en husvagn, hittade jag i pappas gömmor för några år sedan. Redan då såg jag en sorts diskbänk framför mej, men detaljerna var väldigt luddiga. Men något att diska krukor i, ute i solen.
Efter lite slösurfande på nätet såg jag dock en flyttbar möbel framför mej.
 
Bitarna föll på plats när jag tidigare i veckan hittade en avlagd grillvagn i en hög med grovsopor. Helt perfekt.
Meningen var, att vattenslangen skulle vara tillräckligt lång, att smutsvattnet kunde tömmas i rutorna i köksträdgården. Men då jag inte får klippa i "den dyra slangen" blev det en provisorisk lösning =p.
 
Klotet fyllde jag och Liten med stenar, så man får lite stadga.
Bara jag får slangen i ordning blir den helt perfekt.
 
Jag är supernöjd =p.
 
 
Läs tidigare inlägg här:
den enes skräp



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0