cykelställ

Pinterest är ju rena döden och ännu en gång föll jag för ett pin-projekt.
Den här gången blev det ett cykelställ. Det var ganska enkelt att såga delarna men ett mäckel att skruva ihop.
 
Jag skruvade in två skruvar, det sprack. Jag förborrade och det sprack också. Sen när jag vände på eländet så märkte jag att det jag mätte under blev fel på översidan. Gud. Sist på det så mätte jag från fel sträck och ena pinnen på översidan hamnade helt fel. Ja jag tror aldrig jag svurigt så hemskt över 10 pinnar =p.
 
När jag tillslut faktiskt gav upp så blev det ändå ganska bra. Ja ända tills litens nya cykel kom och jag märkte att däcken var så breda att de bara gick in i en fålla. Ja vilket jävla mäckel.
 
Men men. Kanske skurvar jag om någon dag när solen lyser och fåglarna kvittrar. Det blir iaf inte idag =P!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0