sista arbetsdagen

Så var min säsongsanställning på kyrkan slut.
 
Känns både bra och dåligt. Bra med lite ledigt men tråkigt då jag känner att det finns mer att sköta om.
Förutom alla rabatter som jag ändrat om i, är jag nog mest nöjd med minneslunden som jag och ungdomarna gjorde ett styrketag i.
 
 
 
 
 
 
 
Min huvudsakliga uppgift i sommar var att plantera ut sommarblommor på de gravar som kyrkan sköter om. Dessa skulle sen skötas och plockas undan.
 
 
 
 
 
 
 
På ett sätt känns det ändå bra att skolan inte fortsatte i augusti som det var tänkt. Jag hade då inte kunnat jobba hela hösten och missat massa lärdom.
Visst är skolbänken bra, men att få komma ut och se hur det fungerar i verkligheten ger så mycket mer.
 
 
Fröken Rödlök
2016-11-04 @ 17:33:17
URL: http://www.mizca.se

Det låter som ett roligt jobb, att plantera och sköta om! Vad skall du göra nu när jobbet är slut? Några planer?

Om du gillar smycken så har jag just nu en giveaway i samarbete med cocoo.se i bloggen - kika gärna in och delta du med! http://mizca.se/giveaway---smycken-27603679




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0