fantasi...

Det är ruggigt kallt ute.
Vi hade -29.6 vid kl6. Nu är det lite mildare med -22.9.
 
Igår när vi åkte och handlade köpte jag två garnnyatan till nyaste stickprojektet och en tidning för att få börja drömma lite om det gröna.
 
Stickningen blev ett fiasko och jag har fortfarande inte börjat om. Men snart.
Jag trodde jag visste exakt vad jag ville ha, men när jag väl började ville fingrarna inte göra det hjärnan fantiserade om.
När jag efter 100 försök fick till det kände jag mej ändå inte riktigt nöjd. Jag insåg även att ett nystan inte skulle räcka. Skit.
 
Men nu känns det som jag bestämt mej. Jag bytte även från gul till orange, de blir nog bättre.
 
Tills jag verkligen bestämt mej läser jag nog lite tidning och myser under filten =p!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0