lagning

Mina fina husnummer blev i höstas förolyckade på gården. Någon lyckades backa ner dem och sexan gick rent sönder. Skit.
Jag plockade in sexan och lät den ligga i garaget så jag kunde laga den, men det blev lixom aldrig av.
 
Förra veckan tog jag mej dock i kragen och lagade sexan i det fina vädret.
Det blev väl kanske inte supersnyggt, men den fyller sin funktion och lagningen syns inte lika mycket på lite avstånd, och absolut inte från vägen. Jag slipper i alla fall göra en ny.
 
Skruvarna var aningen långa, så nästa uppdrag blir nog att försöka korta av dem. Blir nog även att skölja av lite fågelbajs och bättra på färgen.
 
Annars ser det nog bra ut. Bara hoppas blindstyrena håller bättre koll hädanefter =/.
 
    



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0