husnummer II

Jag håller som sagt på göra husnummer att ställa på gården. Måtten är 75x60 cm/siffra.
 
När sifforna var sågade och limmade tog jag rondellen och jämnade till kanterna lite.
Sen köpte jag spackel på tub och fyllde i ojämnheter.
 
 
Sen var det dags för målning. Det blev grått med svarta sidor för att få lite effekt i solen.
Det var lite piller att få fina färgkanter när OSB-skivan är så ojämn.
Å andra sidan ska de stå ute i väder och vind, så... =).
 
 
 
Nästa steg är att fixa någon form av ben så jag kan ställa dem på marken. 
 
För att gå plats för nästa projekt ställde jag ut siffrorna på bron och de ser verkligen coola ut! Känner mej supernöjd!
 
 
 
Läs mer om mina siffror här.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0