nya förslag

Jobbet vill utöka blommorna i sina gravplanteringar, så jag blev tillfrågad att göra några förslag.
 
Det var skönt att få tänka på något annat för en stund och jag kände hur mycket jag saknar jobbet.
 
Jag gjorde några förslag med bra utfyllnad. Dessa skulle passa fint i de större gravarna där rabatterna är 70x30cm.
Problemet är urngravarna. Deras rabatter är bara 30x30cm och tio plantor, nästan oavsett storlek känns tajt. Ja kanske 10 små nejlikor eller 10 små tagetes. Men naa.
Jag gjorde även ett lite mer clean uppsättning med tre stora blommor och flera små. Den hade nog passat bäst på både stora och små gravar.
 
Får väl se om något förslag går igenom.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0