jordkällare

Jag har länge drömt om en jordkällare på gården, tänk vilken lycka. Men naa, jag har inte riktigt kommit så långt än, att bygga något eget. Det finns så mycket annat som jag, tyvärr, känner går före =/.
 
Men så, förra gången vi var i stugan, så hittade jag en liten matkällare! Haha! Jag har nog varit ner med mormor någon gång, men kan det vara nästan 30 år sedan? Vi har ju heller aldrig haft potatisland i stugan, så vi har aldrig förvarat något i matkällaren. Mamma däremot verkar ha bättre koll, hon hade minsann ställt in lite grejer och har dyrgripen som förråd.
Aldrig. Jag kommer rensa, städa, sätta in lite hyllor och krokar och sedan ställa in syltburkar mm. Har vi en matkällare så ska den ju användas.
 
Så det här var verkligen en välkommen överraskning!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0