spaljé

I skrotlådan på jobbet låg en dag helt fantastiska skapelser! Direkt när jag såg dem så visste jag att de kunde bli något vackert!

Jag såg med en gång att de var perfekta som spaljé. Kan dom passa till min blivande pergola? Och kanske i kattgården så jag får byta ut det gamla stängslet? Så himla fina =)!
 
Sånna här stora järnark kallas på jobbet för skelett. Har inte mätat, men skulle tro att det här är 120x50 cm alla gånger.
 
Jag tar bort allt skräp på sidorna med vinkelslipen och sparar bara det fina mönstret.
Än så länge har jag 6st färdiga bitar. Har varit ut och mätat och måttat och de kommer bli så himla fint =)!

 
...fortsättning följer...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0