paprika II

Alltså min fina paprika!
 
Jag räknade till 12 paprikor och poff så kom flera blommor! Så himla roligt!
 
Måtte den klara sitt tuffa liv hos mej. Ska ordna med större kruka och köpa en rulllvagn. Om jag orkar och vågar så ska den självklart ut i växthuset. Jag tror faktiskt att den annars skulle klara att stå på altanen, där ligger ju solen fint. Ja vi får se, men så himla fin!
 
Nu är jag ju sugen på sätta flera paprikor. Det är alldelens för sent på säsongen, men jag vill bara ha dem nu för att kunna övervintra dem. Så här fin skörd har jag aldrig haft på paprika förr. Och så tidigt liksom! Jag vill ha mera paprika!
 
 
Läs tidigare inlägg här:
paprika



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0