skuggrabatten III

I mitten på juli var så skuggrabatten på toppen av sin karriär.
En av alunrotarna och en funkia, klarade inte vintern, annars är allt precis som det blev planterat.
 
Nu ser jag däremot, att det måste göras små förändringar. Stjärnflockan är alldeles för kort, den måste flyttas fram för den syns inte alls. Strutarna måste delas då jag har för få på vänster sida. Höger funkia måste delas.
 
Hade varit Så himla roligt om jag lyckats få rabatten klar innan vintern, men helgerna Är för korta. 

Den här tanken med stubbarna, eller stumpery garden, tycker jag ändå blev ganska mysigt. Bara blommorna får växa på sej så kommer det nog göra stor skillnad. Tycker det känns jättebra.
 
Måtte jag bara få hinna det sista =/!
 
 
...fortsättning följer...
 
Läs tidigare inlägg här:
blommor



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0