trädstöd

Äntligen fick jag en lucka över på jobbet och kunde göra mitt stöd till paprikan.
 
Jag använde likadana bitar som när jag gjorde blomstödena till rabatterna. Det blir liksom enhetligt och känns som samma serie.
 
Då trädet redan har en stor krona, så måste jag ju kunna öppna stödet, så jag gjorde därför små öglor. Då kan jag även flytta och sätta stödet på vilken planta jag vill framöver.
 
Värmen gjorde att stödet blev ganska snett, men jsg lyckades bryta den lite rakare. När man sen satte stödet på plats, så syns det inte alls.
För att få stammen rak så knöt jag ett litet snöre, men annars behövs inget extra.
 
Det blev jävlar skitbra! Jag har gjort den helt själv och den kommer inte gå sönder i första taget inte!
 
Skitbra =p!
 
   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mingsgronavarld.blogg.se

trädgårdsmästare vilhelmina

RSS 2.0